Julian Alois Barthel
Webmaster innenfor Reise
Hei..
Først
Vet hva du tenker ..
Søk litt før du poster..
Men detter gjelder et internationalt comunety..
Har planer om å starte et internationalt blogg netverk.. (Og du tenker : det finnes)
Dette ville vært laget på et eget script..
hvor det er en gratis type med min reklame og en betalt med dere( brukere) sin reklame..
scriptet ville vært kompitabelt med Wordpress slik at teams fra wordpress wile kunne blitt brukt..
mods fra wordpress kan brukes ++
du tenker kanskje hvorfor ikke bruke wordpress sitt ferdige..? nei det blir ikke slik jeg vil had det..
Start siden ville vært med nyheter ( landsdekkende ) og Rss fra blogger på siden...
Sidene ville hatt innebygd sitemap funksjon, seo optimalisering ++
Som dere kjønner er ikke dette bare i norge.. men andre land også.. Hoved ville vært Norge Sverige Danmark Kina Japan Og (seff) Amerika
Har mange planer som jeg skal få realisert.. vil bare høre litt rundt hva dere tenker..
Ser helt at dere ikke kommer med noen spydige kometarer..
da behøver dere ikke svare..
Tror dette ville vært noe helt nytt..
PS har jo mere planer enn det som står her..
Først
Vet hva du tenker ..
Søk litt før du poster..
Men detter gjelder et internationalt comunety..
Har planer om å starte et internationalt blogg netverk.. (Og du tenker : det finnes)
Dette ville vært laget på et eget script..
hvor det er en gratis type med min reklame og en betalt med dere( brukere) sin reklame..
scriptet ville vært kompitabelt med Wordpress slik at teams fra wordpress wile kunne blitt brukt..
mods fra wordpress kan brukes ++
du tenker kanskje hvorfor ikke bruke wordpress sitt ferdige..? nei det blir ikke slik jeg vil had det..
Start siden ville vært med nyheter ( landsdekkende ) og Rss fra blogger på siden...
Sidene ville hatt innebygd sitemap funksjon, seo optimalisering ++
Som dere kjønner er ikke dette bare i norge.. men andre land også.. Hoved ville vært Norge Sverige Danmark Kina Japan Og (seff) Amerika
Har mange planer som jeg skal få realisert.. vil bare høre litt rundt hva dere tenker..
Ser helt at dere ikke kommer med noen spydige kometarer..
da behøver dere ikke svare..
Tror dette ville vært noe helt nytt..
PS har jo mere planer enn det som står her..