Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bing på banen

Gaasehud

Medlem
Tror du har rett i det, Atle, ang. diskusjonene om Bing. Vet ikke hvorfor den ikke dukker opp, skulle vært på /om hvor jeg har lagt navnet mitt i title tag. Kommer først opp i Google, men finner den ikke i Bing en gang.

EDIT: ser plutselig at siden min ikke dukker opp overhodet – sukk... Noen som vet hvorfor? Den indekserer da norske sider ok?
 
Sist redigert:

testdriver

Ha det bra..
Altså. At trafikken synker fra Live Search er jo helt klart. Bing ER jo gamle Live Search. Jeg regner jo med du visste det, men tolket bare posten din som at du ikke var helt klar over det enda.

Joda, men ville bare gjøre det klart mtp de som nevnte Bing-trafikken tidligere i tråden. Jeg tenker på måling av Bings markedsandel.

EDIT: ser plutselig at siden min ikke dukker opp overhodet – sukk... Noen som vet hvorfor? Den indekserer da norske sider ok?

Jeg har noen sider som er med, andre ikke. Dette gjelder både .no og .com. Alt kommer vel etterhvert.

Fullversjonen ser skikkelig bra ut etter min mening! Håper virkelig Bing klarer å ta opp kampen.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hva er forskjellen på bling og gamle msn søk da, annet enn designet?
Ellers vil det nok bli en del trafikk derfra etterhvert som msn får lagt inn bling som standard i IE.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
En ting som jeg stusser over i Bing Webmaster Center er "Authenticate Ownership"... som alltid forventer en fil "LiveSearchSiteAuth.xml" i root.
Så da kan man som SEO-score sjekke om denne filen finns = registrert på bing webmaster center... Dette er ikke mulig med Google/Yahoo.
Sikkert ikke noe biggy (bing'y?) men likevel..
 

onlyme

New Member
Utrolig vekst jeg har i trafikk fra bing. Bare øker for hver dag. Har vi et nytt monster på gang her?
 

Ståle

Medlem
Kan nok ha noe med at de visstnok skal bruke $100 millioner til markedsføringen.

Jeg har forøvrig sett samme tendens som deg, og mottar en del bra trafikk fra BING. :)
 

Altberger

Medlem
Hjelp

Utrolig vekst jeg har i trafikk fra bing. Bare øker for hver dag. Har vi et nytt monster på gang her?

Hva har du gjort som jeg tydeligvis ikke har gjort?!?

For et par måneder siden hadde Fagmann.no superscore i Bing men nå er den mellom side 2 og 5 på relevante søk. Det er jo katastrofe...
bygge hus - Bing
- var her nr 1 i tidlig fase av betaversjonen men nå er jeg nærmest fraværende :confused:
 
Topp