Hei
Nå kan du få billige lenker, bloggposter og bannere på følgende sider;
- sammenlignkredittkort.no
- sammenlignforbrukslån.no
- gebyrfrittkredittkort.no
- studentkredittkort.no
- visakredittkort.no
- mastercardkredittkort.no
- norgesbestekredittkort.no
(samme WP theme på alle)
Noen sider er relativt nye, andre er eldre og har PR. Siden alle prosjektene er i startgropa får du gode priser som kan betale seg på sikt (jobber aktivt med innlenker ++).
Jeg er mest intressert i å selge hele pakker, dvs. at du kjøper lenker, bloggposter eller bannere på alle sidene i en sleng
Lenker
- I footer
- Sitewide
- 1 års gyldighet
Bloggposter/sponsede innlegg
- Permanent
- 2 lenker (skal variere litt, men minst 2)
- Du kan velge URL og anker
Bannere
- I header
- Sitewide
- 1 års gyldighet
- Ikke regn med millioner av besøkende umiddelbart!
Du kan få faktura, betale med PayPal eller overføre til bank!
Gi lyd hvis dette er noe for deg, enten i tråd eller på PM, så kontakter jeg deg med et prisoverslag! Har du generelle spm. kan du ta det i tråden slik at jeg slipper å svare hver enkelt
PS! De to første som kjøper en pakke vil få en gratis bloggpost eller en sitewide lenke i ett år, på to andre nettsteder som er under oppseiling!
Nå kan du få billige lenker, bloggposter og bannere på følgende sider;
- sammenlignkredittkort.no
- sammenlignforbrukslån.no
- gebyrfrittkredittkort.no
- studentkredittkort.no
- visakredittkort.no
- mastercardkredittkort.no
- norgesbestekredittkort.no
(samme WP theme på alle)
Noen sider er relativt nye, andre er eldre og har PR. Siden alle prosjektene er i startgropa får du gode priser som kan betale seg på sikt (jobber aktivt med innlenker ++).
Jeg er mest intressert i å selge hele pakker, dvs. at du kjøper lenker, bloggposter eller bannere på alle sidene i en sleng
Lenker
- I footer
- Sitewide
- 1 års gyldighet
Bloggposter/sponsede innlegg
- Permanent
- 2 lenker (skal variere litt, men minst 2)
- Du kan velge URL og anker
Bannere
- I header
- Sitewide
- 1 års gyldighet
- Ikke regn med millioner av besøkende umiddelbart!
Du kan få faktura, betale med PayPal eller overføre til bank!
Gi lyd hvis dette er noe for deg, enten i tråd eller på PM, så kontakter jeg deg med et prisoverslag! Har du generelle spm. kan du ta det i tråden slik at jeg slipper å svare hver enkelt
PS! De to første som kjøper en pakke vil få en gratis bloggpost eller en sitewide lenke i ett år, på to andre nettsteder som er under oppseiling!
Sist redigert: