Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billig SEO | Norsk SEO | Artikkelmarkedsføring, social bookmarking og mye mer

Stoppet

Banned
Jeg ser at det er en gammel tråd, men er ikke dette en type virksomhet som google nå gjennomskuer og straffer?
 

JudeQuinn

Medlem
Ikke hvis det gjøres riktig ...

I Norge er SEO fortsatt wild wild west, men i amerikanske søk slipper du ikke unna med å føre opp nettsiden i kataloger og poste tynne artikler i databaser.
 

pleb

Medlem
Ikke hvis det gjøres riktig ...

I Norge er SEO fortsatt wild wild west, men i amerikanske søk slipper du ikke unna med å føre opp nettsiden i kataloger og poste tynne artikler i databaser.

Er det sant? Er Google mer "hands on" og regulerer engelskspråkelige populære søkeord fremfor utenlandske?

Jeg spør ikke fordi jeg vet mer, men rett og slett fordi jeg lurer. Det er i så fall veldig interessant om enkelte språk "ligger bak" i form av spam-straff og liknende fra søkemotorenes side.

(En diskusjon som kanskje med fordel kunne blitt overdratt i en annen tråd)
 
Jeg anbefaler normalt ikke kunder å jobbe med linkebygging om det ikke er relevante linker med relatert innhold. Å bygge linker for å bygge linker har siden pinguin i 2012 ikke vært en smart strateg, og kan føre til negativ seo selv om Matt Cutts har uttalt at negativ seo ikke er tilfelle.
 

tradingnorway

New Member
Er det sant? Er Google mer "hands on" og regulerer engelskspråkelige populære søkeord fremfor utenlandske?

Jeg spør ikke fordi jeg vet mer, men rett og slett fordi jeg lurer. Det er i så fall veldig interessant om enkelte språk "ligger bak" i form av spam-straff og liknende fra søkemotorenes side.

(En diskusjon som kanskje med fordel kunne blitt overdratt i en annen tråd)
Å ja!

Engelsk SEO er mye vanskeligere med tanke på snubletrader. I Norge er det mye som går an som ikke har gått an siden 2011 i amerikanske søk. Det samme gjelder spanske søk som vi også jobber med.

Lenkebygging er fint det. Jeg regner med at folk her inne tenker å ranke i løpet av nærmeste fremtid, og ikke om mange år når noen finner siden din og lenker til deg.
 
Topp