Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billig .com

cruzader

Medlem
Godaddy har altid 1,99/2,49/2,99 kuponger (som ofte kan brukes flere ganger).
For de første par domenene funker også 0,99$ kuponger.
Sist jeg bestilte 15ish .com domener tok jeg alt på 1,99$ eller 2,49$ kuponger.

Har disse stående i min godaddy.txt for øyeblikket;
0,99$:
SMB99F
99COMS
ROCKET99

1,99$ .com:
cjcFW199
sigler199
dog199
HINCH199
school
HAPPY

GAM749 - 7,99$ .net/8,99$ .org
 

Egon

Medlem
1) Hvordan er webhotell hos GoDaddy?

2) Evt. andre steder som leverer stabilt og raskt webhotell til billig penge?

3) Jeg har allerede et webhotell hos domeneshop som hører til et domene hos dem. Nå har jeg imidertidig lyst til å kjøpe flere domener. Kan jeg kjøpe disse hos GoDaddy med rabattkodene nevnt over, og bruke de på webhotellet jeg har hos domeneshop? Isåfall vil besøkende merke det eller blir det helt "normalt"?

Ser for meg at jeg bare setter DNS server over til domeneshop sitt webhotell? Fungerer / (slash) osv på domenet da?

-Egon
 

cruzader

Medlem
Godaddy sitt webhotell ville jeg ikke anbefalt, har prøvd det en gang og jeg holder meg til bare domener der nå.
(webhotellet jeg hadde hos de slet med veldig treg mysql, de mente at de andre kundene på serveren var grunnen med dårlig kode samt nektet migrere meg til annen node)

Du får en 2gb ram, 2gb vswap ram,2stk ipv4,100gb ssd cached raid10,3000gb båndbredde VPS til 48$ pr år fra en kvalitetshost.
Men det hjelper ikke så mye om du ikke kan administrere en VPS selv.

Tror ikke domeneshop støtter flere domener på sitt webhotell.
Skal/har du mange domener pr i dag? evnt hva er månedsbudsjettet ditt for hosting.

Skal du ha flere domener er gjerne en reseller hosting enkleste, da får du f.eks 20gb lagring 500gb båndbredde og 10 brukere, så lager du opptil 10 cpanel kontoer hvor du fordeler lagring/båndbredden mellom de.
Da får du deg "flere hostinger" til samme pris som vanlig webhotell.
 
Topp