Tonny Kluften
Administrator
Hei.
Alt for mange av kundene på bilkamera. info bruker paypal istedenfor NETS når de skal handle kamera. Det er mot all annen statistikk jeg vet om at nesten alle bruker PayPal når nets er tilgjengelig. Nå lurer jeg på om det er noe feil med NETS-betalingen og trenger at flere tester. Har selv testet med flere kort og det fungerer.
Betaler en femtilapp for bryderiet hvis du kan hjelpe meg å teste dette (betaler helst til paypalkontoen din).
- Bestill Bilkamera QT 2,5 TFT -
- Bruk rabattkode 889kronerfrifrakt så blir prisen 1kr.
- Velg NETS og gjennomfør kjøpsprosessen helt.
Tar gjerne tips om andre feil/forbedringer du oppdager under kjøpsprosessen.
Ikke glem å send meg betalingsinfo på PM eller i tråden her slik at jeg får betalt deg.
Takk for hjelpa, jeg setter pris på det
Alt for mange av kundene på bilkamera. info bruker paypal istedenfor NETS når de skal handle kamera. Det er mot all annen statistikk jeg vet om at nesten alle bruker PayPal når nets er tilgjengelig. Nå lurer jeg på om det er noe feil med NETS-betalingen og trenger at flere tester. Har selv testet med flere kort og det fungerer.
Betaler en femtilapp for bryderiet hvis du kan hjelpe meg å teste dette (betaler helst til paypalkontoen din).
- Bestill Bilkamera QT 2,5 TFT -
- Bruk rabattkode 889kronerfrifrakt så blir prisen 1kr.
- Velg NETS og gjennomfør kjøpsprosessen helt.
Tar gjerne tips om andre feil/forbedringer du oppdager under kjøpsprosessen.
Ikke glem å send meg betalingsinfo på PM eller i tråden her slik at jeg får betalt deg.
Takk for hjelpa, jeg setter pris på det
Sist redigert: