Kjapp og trygg hosting for Wordpress

bildelar database

harry

New Member
takk for svar men jeg ønsker å kjøpe hele systemet!
de er lignende nettsteder
Bildelsbasen.se
Ditonet.dk
Laga.se
bildelesenteret.no
 

adeneo

Medlem
Jeg leter etter bildeler database som nbfbildeler
Ønsker du få utviklet det?
takk for svar men jeg ønsker å kjøpe hele systemet!
Han ønsker databasen, ikke nettsiden..
Yes databasen:)

Jeg tar den fortsatt ikke, kjøpe hva ?

Kjøpe et system slik som de ovennevnte sidene hvor man kan legge inn bildeler, eller kjøpe "databasen", som for de fleste av oss vil si innholdet, altså de bildelene som ligger til salgs på de ovennevnte sidene?

Alt er til salgs for den rette prisen, men jeg tviler på at noen av de nettsidene er særlig interessert i å selge deg databasen sin, og det finnes vel ikke noe magisk kaninhull hvor man kan finne dette, de delene som er på hver enkelt side er lagt inn deres system, og ligger i deres egen database, som sannsynligvis ikke er til salgs, men det hjelper nok ikke å spørre her, du må nok sende en mail til den enkelte siden, og forsøke å være litt mer artikulert enn du er her, og høre om de er interessert i å selge deg disse dataene.

Dersom det du egentlig er ute etter er å få utviklet et lignende system, så har du vel alt fått et tilbud om å kontakte Pong?

Forøvrig fantastisk godt observert av Spikre?
 

spikre

peterhamre.no
Alt er til salgs for den rette prisen, men jeg tviler på at noen av de nettsidene er særlig interessert i å selge deg databasen sin, og det finnes vel ikke noe magisk kaninhull hvor man kan finne dette, de delene som er på hver enkelt side er lagt inn deres system, og ligger i deres egen database, som sannsynligvis ikke er til salgs, men det hjelper nok ikke å spørre her, du må nok sende en mail til den enkelte siden, og forsøke å være litt mer artikulert enn du er her, og høre om de er interessert i å selge deg disse dataene.

Årets lengste setning...


- Det er ingen tvil om hva han er ute etter; en tabell med alle bilmodeller, en tabell med alle deler, en tabell som kobler sammen alle modellspesifikke deler til gitt modell.
Dette er nok vanskelig å få tak i. Mange har nok avtaler med sine respektive leverandører om å ikke selge dette videre.
 
Topp