Bilde/tekst av deg selv under postene på nettsiden din

kongen

kongemedlem
Legger merke til at tråden som omhandler guttas firma Proff-nett er fjernet fra webforumet, uvisst av hvilken årsak.
Har selv blitt truet med advokat om jeg ikke fjernet denne tråden: Proff-Nett AS | Norske plugins noe flere av kommentatorene i den tråden også er blitt.

Litt info omkring disse er vel at de nå visstnok starter opp (enda) en ny side som kaller seg bedriftspakken. Mange av de samme gutta går igjen, så man kan vel regne med at forretningsstrategien er noe av det samme også.

Hvordan får du bilde/tekst av deg selv under trådene på nettsiden din? Er det plugin eller kodet i themet?

picxx

WF 09
Hvordan får du bilde/tekst av deg selv under trådene på nettsiden din? Er det plugin eller kodet i themet?

Jeg har kodet det inn i themet, men tror det finnes noen plugin også, hvis du liker slike ting ;)

kongen

kongemedlem
Jeg har kodet det inn i themet, men tror det finnes noen plugin også, hvis du liker slike ting ;)

Takk for svar :)

Generelt hater jeg plugins. Var det mye arbeid å kode inn i themet?

Er det "dynamisk" kodet inn i themet slik at hvis det er flere registrerte brukere så kommer riktig bilde/tekst opp?

picxx

WF 09
Takk for svar :)

Generelt hater jeg plugins. Var det mye arbeid å kode inn i themet?

Er det "dynamisk" kodet inn i themet slik at hvis det er flere registrerte brukere så kommer riktig bilde/tekst opp?

Ja, koden min ser slik ut:

PHP:
<div id="authorbox">
    <?php if (function_exists('get_avatar')) { echo get_avatar( get_the_author_email(), '80' ); }?>
    <div class="authortext">
       <h4>Her er: <?php the_author_posts_link(); ?></h4>
       <p><?php the_author_description(); ?></p>
    </div>
</div>

kongen

kongemedlem
Ja, koden min ser slik ut:

PHP:
<div id="authorbox">
    <?php if (function_exists('get_avatar')) { echo get_avatar( get_the_author_email(), '80' ); }?>
    <div class="authortext">
       <h4>Her er: <?php the_author_posts_link(); ?></h4>
       <p><?php the_author_description(); ?></p>
    </div>
</div>

Ahh, takk :D

Du er min nye helt!

Topp