Er det smart å sortere bilag ala: innbetalinger bank, utbetalinger bank, inngående fakturaer, utgående fakturaer, diverse bilag?
Hvis man har en faktura med dato 2.3.2011 og forfallsdato 10.3.2011, men denne faktura blir betalt 7.3.2011. Skal man da bruke 10.3 eller 7.3 som betalingdato i regnskapssystemet?
Skal både faktura og betalingskvittering (transaksjon) fra bank legges i ringpermen?
Fant et gratis regnskapsprogram (GnuCash) men virker som om det ikke legger til nummer for transaksjonene og lurer da på om bilag kan være uten nummer eller er bilag nødt til å være nummerert (og i serie)?
Hvis man har en faktura med dato 2.3.2011 og forfallsdato 10.3.2011, men denne faktura blir betalt 7.3.2011. Skal man da bruke 10.3 eller 7.3 som betalingdato i regnskapssystemet?
Skal både faktura og betalingskvittering (transaksjon) fra bank legges i ringpermen?
Fant et gratis regnskapsprogram (GnuCash) men virker som om det ikke legger til nummer for transaksjonene og lurer da på om bilag kan være uten nummer eller er bilag nødt til å være nummerert (og i serie)?