@Rismoen Vel, Paypal er ikke helt sammenlignbart med ePay, Nets eller Dibs.
Når det er sagt, er det mange elementer ved en nettbutikk som kan påvirke kunders trygghetsfølelse, betalingsløsning er bare en av dem.
Ville valgt Nets framfor Dibs, jeg har prøvd begge to.
@alterego kan man betale uten kodebrikke med ePay?
Nettopp. Det slipper du på Epay slik eg skjønte I følge infoen var det med i prisen hos demSkal du ha NETS eller Klarna må du også ha en plugin til woocommerce som koster penger.
I utgangspunktet krever alle innløsere at det benyttes BankID (kodebrikke), men fra starten ba jeg om dispensasjon og fikk det innvilget.
Skal du ha NETS eller Klarna må du også ha en plugin til woocommerce som koster penger.
Nettopp. Det slipper du på Epay slik eg skjønte I følge infoen var det med i prisen hos dem
Konklusjon
Det som er billigst er alltid best.
Å betale 2000,- for en plugin er jo bare tull.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk betaler for premium plugins når man kan få dette gratis på wordpress.org.
Kanskje Klarna og Nets bruker disse pengene til å gjøre pluginen bedre og ikke minst sikrere?
Tror ikke du skal håpe på å få det innvilget. For det første var det vanskelig å få til den gangen jeg gjorde det, for det andre har disse aktørene (ePay/Swedbank) blitt mye større/byråkratisk og dessuten er det vel slutt på problemet med Java.Er det mulighet for å be om altså? Hvordan fikk du det til?