Beste sosiale bokmerke + RSS produkt? Og ett firefox spm.

i-net

WF 09
Okay. Jeg skulle gjerne hatt det beste programmet til å bokmerke en drøss med sider på så mange bokmerke sider som mulig (engelske sider altså).

Kjenner til Bookmarking demon (og har forsåvidt tilgang til denne), men er ikke fornøyd akkurat.

Så er spørsmål om kanskje denne kan være bedre: SocialBot V3.0 | Quickly Bookmark ALL Of Your Website's Pages Automatically (Without Doing It Page By Page) With SocialBot

Eller om det er noe annet som bare er best?

Og hva bruker folket for å sender sider til RSS katalog sider?

Et siste spørsmål til slutt om firefox:

Kan noen anbefale meg en plugin som gjør det raskere og enklere å laste ned bilder fra nett? Helst at man kan klikke 1 gang og vips så er bildet lagret i en mappe jeg har angitt :D

Takk for dype og gjennomtenkte svar fra webforumets ekspertpanel. ;)

picxx

WF 09
onlywire har blitt en betaltjeneste, og dt er mange som tilbyr det samme som dem gratis.

i-net

WF 09
Takk for svar. Fant i grunn ut av det jeg så etter. For lagring av bilder raskere bruker jeg denne: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/614

Valget står nå mellom å kjøpe Onlywire tjenesten, eller programmet Socialbot v.4 som nettopp har kommet ut.

Kjøper også programmet RSSbot tenker jeg for enkel registrering i RSS kataloger. Eller finnes det noe bedre til akkurat dette? RSSbot programmet jeg tenker på registrerer bare i 25 kataloger tror jeg. (Tenker ikke på pinging her altså).

Dersom noen kan anbefale et knakende godt RSS submit program OG/ELLER et Directory submit program, så er det bare å komme med det, ellers er jeg ferdig med denne tråden.

Hupsey

Medlem
skogtrollet her på forumet jobbet med et liknende program for norske nettsider..kan bli et nyttig vertøy for mange om det blir bra

Topp