Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste regnskapskurs for web entreprenører?

Hei,

Jeg vil vite hva er det beste anbefalte regnskapskurs og/eller bok for web entreprenører?

Jeg skal starte Enkeltpersonsforetak, men jeg vet ikke så mye om regnskapsføring.

Å la en regnskapsfører gjøre hele jobben kan koste mye. Så jeg vil lære og gjøre det meste selv slik at jeg ikke trenger å betale så mye til regnskapsførere.
 

Tony J

Alle skal få
Skatteetaten/større kommuner arrangerer ofte enkle oppstartskurs, men det du lærer om regnskapsføring der er neppe nok til å føre et riktig regnskap, men det hjelper deg nok på vei. Ring Skatteetaten og hø med dem!

Kan ikke dere lage noe Online regnskapskurs for dummies da? Hvis brukervennligheten står i stil med Conta ellers så vil det jo bli en stor hit. Det er mange som vegrer seg med å starte firma rett og slett pga regnskap.

Tony
 

hansson

Langveisfarende
Det skulle vi gjerne gjort, men det er et utrolig stort fagfelt med hyppige endringer, så det blir nok mye jobb og lite ull. Men det er klart at Norge trenger et regnskapskurs-opplegg som er bedre enn det lille som finnes (eller kanskje ikke finnes... jeg veit ikke).
 
Topp