Trenger tips om Norges beste bannerdesigner(s) som ikke bare leverer men som "Overdeliver".
P panett New Member 5 Sep 2016 #1 Trenger tips om Norges beste bannerdesigner(s) som ikke bare leverer men som "Overdeliver".
carina leite New Member 5 Sep 2016 #2 Goosetowndesign.no, hvor jeg jobber. Vi kan lage de beste bannerne du noen gang har hatt, med mer.
S Stoppet Banned 5 Sep 2016 #3 carina leite skrev: Goosetowndesign.no, hvor jeg jobber. Vi kan lage de beste bannerne du noen gang har hatt, med mer. Klikk for å utvide... Jeg hadde da kanskje forventet at sden deres var responsiv og viste bannerne normalt på en samsung galaxy s7.....
carina leite skrev: Goosetowndesign.no, hvor jeg jobber. Vi kan lage de beste bannerne du noen gang har hatt, med mer. Klikk for å utvide... Jeg hadde da kanskje forventet at sden deres var responsiv og viste bannerne normalt på en samsung galaxy s7.....
Tonny Kluften Administrator 5 Sep 2016 #4 De er designere, ikke webutviklere. Og fint er det, poteter som kan alt er ikke så flinke til å designe
De er designere, ikke webutviklere. Og fint er det, poteter som kan alt er ikke så flinke til å designe
P panett New Member 13 Sep 2016 #5 Har nå fått tak i det jeg var ute etter! Takk for de svar jeg har fått.
N NordicIQ Medlem 14 Sep 2016 #6 Kan du fortelle hvem du brukte ? Trenger kontakt til en flink banner designer