Ihvertfall ikke like raskt og i samme omfang som jeg gjorde. Men hvorfor gjorde ikke du det samme da om jeg tør spørre
????
Sitat Picxx "Etter ett års tid var jeg langtfra alene lenger om å selge disse jakkene...man kan vel enkelt si at qxl fløt over med disse jakkene. Salget, og prisene føk nedover som et børskrakk, og jeg giddet rett og slett ikke selge mere av de da markedet var oversvømt, og avansen minimal"
Poenget mitt er at uansett marked, uansett aktør og uansett konkurranse så vil man i 99,99% av tilfellene tjene på kunnskapsdeling, samarbeid, allianser osv osv.
Jeg kan dra frem nok et eksempel tatt fra virkeligheten:
En bekjent av meg tjener ca 100.000 fra Tradedoubler (+ noen andre nettverk) fordelt på ca 50 nettsider hver måned og har spesialisert seg på reisesider. Han har lang erfaring med websider med tanke på det norske markedet.
En annen bekjent av meg har ca 600.000 i året på en utenlandsk spillside.
Han har ganske god erfaring på hva som funker og ikke funker av design, markedsføring osv av slike sider.
Disse to har nå "gått sammen" og deler sin kunnskap med hverandre. Den ene hjelper den andre med å opprette noen norske reisesider, mens den andre hjelper med å opprette en engelsk spillside.
På den måten gir de fra seg mye av den kunnskapen de har opparbeidet seg over lang tid, og som har kostet de utrolig mye hardt arbeid og PENGER. MEN samtidig får de ny verdifull kunnskap tilbake, uten hardt arbeid og helt gratis.
Siden markedet er så ufattelig stort og umulig å mette alene, har de INGENTING å tape på kunnskapsdelingen, men ALT å vinne!