Kjapp og trygg hosting for Wordpress

bendiklaland.info v.2

bendulf

New Member
Heihei.

Nettstedet, er: Bendiklaland.info

Dette, er min første gang, i HTML5 & CSS3. Jeg, er vandt til HTML4 & CSS2. I tilleg, har jeg forsøkt meg på: Strukturerta. Som, viste seg og bli ett stort problem, i HTML5-validatoren. Se, koden til graffitipsychedelia.html, og skjekk den på validatoren. Jeg, sliter virkelig, her. Noen som kan lære meg, en kjapp måte og rydde opp? Må få den valid HTML5.

Ellers, syntes jeg den ser: Helt OK, ut. Hva tror du? :)
 

Stoppet

Banned
Det ser veldig fint ut syns jeg, synd at folk ikke lager nettsider etter eget hode lenger. I dag ser alt likt ut pga at aller bruker samme maler.

Har du prøvd å se på siden fra en mobil?
 
@Tony; Jeg hører merkelig nok veldig ofte fra web designere selv "Bruk et cms, det finnes så mange gode templates" Jeg forstår jo at det er tidsbesparende, men allikevel.... Jeg er helt enig i det du sier. Det er lenge siden jeg ble wowet av et orginalt design/konsept
 

I_ndex

Member
@Tony; Jeg hører merkelig nok veldig ofte fra web designere selv "Bruk et cms, det finnes så mange gode templates" Jeg forstår jo at det er tidsbesparende, men allikevel.... Jeg er helt enig i det du sier. Det er lenge siden jeg ble wowet av et orginalt design/konsept

Det kommer nok litt an på hvor viktig de anser deres "brand value". Tror stadig fler folk legger merke til folk kjøper themes, det værste er jo nær man ser at flere benytter seg av den samme. Er bedriften din viktig nok og ønsker å ha en god brand, så burde den skaffe seg noe skreddersydd. Tror forøvrig at det ikke er så viktig om det er CMS, eller eget system. Det viktigste er at malen/templaten/designet er skreddersydd etter min mening.
 

Stoppet

Banned
Hvorfor ikke legge inn noen linker i denne tråden til små og mellomstore bedrifter og nettsteder som har themes som er spesiallaget og slår knockout på ferdige themes?

Kostnadn bør nok også tas i betrakning ved valg mellom ferdig theme og spesiallaget. Forskjell på 500 kroner og 50.000 kroner da.
 

T SL

Active Member
Det ser veldig fint ut syns jeg, synd at folk ikke lager nettsider etter eget hode lenger. I dag ser alt likt ut pga at aller bruker samme maler.
Jeg liker fargene og konseptet. Jeg synes det er kult. Jeg liker web design some er design, f.eks. synes jeg Achos.es er ganske kul ... Jeg skj;nner at det ikke egner seg til alle nisjer.
 

Stoppet

Banned
Jeg liker web design some er design

Det blir som å si at "jeg liker kunst som er kunst" og referere til helt spesielle nisjer. Skal man dra folk til nettsider (kunstutstillinger) så er det kommersiell brukervennlighet og utseende (kunst som "alle" kan like og se på) som gjelder. Det er vel også derfor at komplett.no selger litt mer enn for eksempel arngren.net?
 

T SL

Active Member
Nå er det ganske åpenbart at den siden ikke er for alle. Dersom man er advokat eller regnskapsfører kan man selvfølgelig ikke ha en slik side.

Kunst som alle liker er kjedelig.
 
Topp