Dag Frogner
Supermedlem
Jeg har en nettside hvor jeg selger meg selv som fotograf. Til denne nettsiden har jeg også en egen Facebook-side hvor jeg ikke legger ut noe særlig med bilder, men henviser til nettsiden når det blir lagt ut noe nytt.
Har dere gjort dere opp noen tanker om det er en fordel å bruke Facebook mer aktivt og holdene kundene der eller om man heller burde "lose" de videre inn til nettsiden og hovedsaklig bruke Facebook som en mellomstasjon?
Jeg tenker at folk kanskje lettere ser igjennom bildene jeg tar om de legges ut på Facebook, siden de da slipper å klikke seg videre, men på en annen side er det jo på nettsiden jeg har alle priser og info bl.a og derfor vil jeg jo gjerne ha de over dit.
Har dere gjort dere opp noen tanker om det er en fordel å bruke Facebook mer aktivt og holdene kundene der eller om man heller burde "lose" de videre inn til nettsiden og hovedsaklig bruke Facebook som en mellomstasjon?
Jeg tenker at folk kanskje lettere ser igjennom bildene jeg tar om de legges ut på Facebook, siden de da slipper å klikke seg videre, men på en annen side er det jo på nettsiden jeg har alle priser og info bl.a og derfor vil jeg jo gjerne ha de over dit.