Pong
Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Dette skjer ofte.. så slutter siden å virke i noen minutter.
Grønt er bra.
Rødt er ikke bra.
Fant du ut av hvorfor det blir rødt?
Grønt er bra.
Rødt er ikke bra.
Jeg fikk ikke noe varsel. Jeg er ikke sikker om det er negativt eller ikke at PHP oppdateres uten videre. Det som er sikkert er at mange nettsteder går ned for tiden pga at de siste PHP-versjonene legges inn på servere uten at webhotellene sier ifra til kundene sine.
Grønt er bra.
Rødt er ikke bra.
Tror det er Better WP Security som lager disse problemene....
Dersom Better WP Security lagrer informasjon om angrep osv. i filer så kan det tenkes. Lagres det i database så er det usannsynlig. Lagres det i filer og ditt nettsted er under brute force angrep så kan det være en sannsynlig årsak. Ønsker du grensen økt noe er det bare å gi beskjed til support og referer gjerne til denne tråden
Tror det går greit, er ikke ofte det skjer.
Bruker ProISP selv, etter en del research og generelt ryddig inntrykk av det selskapet så gikk jeg for deres CloudVPS-løsning. Fornøyd sålangt, bortsett fra den gangen i oktober jeg skulle presentere fremgangen i utviklingen av en nettbutikk for en kunde - massivt DDos angrep lammet siden i flere timer, da lo jeg ganske høyt fordi jeg hadde stressa for å få ting klart for kunden. Ser forøvrig at de har hatt en del nedetid i det siste
https://www.proisp.no/driftsmeldinger/
Alle kan (og vil) jo ha litt nedetid innimellom. Det som er viktig er egentlig hvor bra det takles, hvor flinke man er til å sende ut info osv.