Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bedriftsøket.no

Carsten

New Member
Gir ingen uttelling - sjekket i Google Analytics og det er svært lite innkommende og kvaliteten er elendig. Når Google rydder opp i nettkatalogene er denne aktøren ferdig. Satser på andre kanaler.

instant.no
 
Sist redigert av en moderator:

eplebiten

Medlem
Jeg synes å huske at de har ringt flere ganger, men slik som jeg oppfatter de så er de bare nok en katalog som forsøker å selge et produkt jeg behøver.
 

Carsten

New Member
De ringte meg igjen - jeg utfordret dem for en måned siden ved å få prioritert oppføring en måned gratis slik at vi kunne gjøre en evaluering av effekten. 2 treff har kommet inn fra Bedriftsøket på denne måneden - dette er jeg ikke villig til å betale for da CPC er astronomisk - selger ga seg og ba høfflig om fremdeles en god dag da business caset rett og slett var elending.

Jeg forstå ikke posisjoneringen disse katalogtjenestene velger - for potensielle kunder som søker etter rene produkter eller tjenester er min hypotese at den store majoriteten velger Google, Finn etc som startsted. og de som søker opp bedrifter eller tlf. nummer velger Gulesider eller Proff.

Hilsen
Carsten
instant.no
 
Topp