hvordanfunkerdette
Medlem
Hei, går det ann å bygge "build a nische store" (ebay) på .no domene?
mvh Ola
mvh Ola
hvis det er build-a-niche-store scriptet du mener så vær klar over at det ikke er support der lenger og forumet er dødt.Ok, det er kult. Men er det sånn at google vil fjerne deg fra deres søkesystem når de finner ut at du driver bans-butikk?
Jeg har en bråte med bans butikker,det eneste jeg har gjort er å fjerne "powered by bans" og ingen produkter på homepage, kun to adsense blokker.Så lenge du sørger for bra innhold på hjem siden er det ingen fare med nisjebutikker,ingen av mine har noengang blitt behandlet dårlig av Google. Det er en stor myte at bans scriptet i seg sjøl blir ufordelaktig behandlet av G, iscenesatt at alle disse tullingene som pumpet ut tynne bans butikker i bøtter og spann. Disse ble selvfølgelig deindeksert i tusenvis, ikke fordi de var bans men fordi de var søppel.Sjekk kildekoden og fjern alle referanser til BANS. Så kan du jo ommøblere litt på standard menyer og på annen navigasjon. Du kan også se på hvordan viderelinkingen til eBay foregår og kanskje redirecte på en annen måte enn standard.