Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bannerannonser, lønnsomhet?

Apronzo

Medlem
Hei!
Jeg er fersk her på forumet.
Vi er en lokal bilrekvisita og bildelebutikk i Vestfold, har fått en nettbutikk opp:
Delespesialisten

Siden vi er en fersk nettbutikk, men har jevnlig salg og ordre. Sender ut varer daglig, vil vi gjerne bli bedre på internettmarkedsføring og kanskje optimalisere butikken vår på nett enda mer.

Kom gjerne med tips, blant annet er vi på leting etter annonseavtaler hvor vi kan markedsføre oss i form av "branding". Søkeordmarkedsføring skjer via google.

Om noen av dere driver reklamebyrå eller andre selvstendige næringsdrivende hyrer vi gjerne noen av dere for å gjøre denne jobben for oss.
 

Apronzo

Medlem
Vi er registrert på Adwords, men ikke brukt det mye.
Vi har svidd av noen tusen på Google Adwords ja, en konsulent fra Google satte opp noen bannere for oss. Men ikke mye å skryte av. Salget økte med ca 5%. Så vi er interessert i noen gode bannere, samt effektive plasser å plassere de.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hadde jeg vært deg, ville jeg prøvd meg på å kjøpe annonseplass på f.eks Bilforumet og/eller andre bilsider som har en del trafikk. Relevans har alt å si og det hjelper ingenting for deg å annonsere på en nettside med 10.000 besøk hver dag om temaet til siden ikke er relevant for din nettside.

Hvis du trenger noen til å designe annonser, kan jeg gjerne hjelpe deg. Du finner priser og referanser på Annonsedesign med 100% fornøydgaranti | Frogner Media
 
Topp