Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bøker - Affiliate

Helge

Profesjonell Googlesøker
Hei


Ser TradeDoubler har haugenbok.no, men er det noen andre affiliatenettverk som har noen andre som selger bøker ? Noen som har noen å anbefale ?
 

zapotek

Medlem
Erfaringen min er at det blir lite penger av det. Si at kunden kjøper ei bok til 100 kr og du sitter igjen med ca 10% provisjon. 10 kroner det.... Bedre å kjøre pay pr click på så rimelige produkter imo.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
olafmoriarty: takk takk :D skal se på den ;)

Zapotek:planen er å bare kjøre opp en side med info om bøkene etc, med linker til hvor de kan kjøpe etc. og så bare la den gå og oppdatere den innimellom med nye bøker. Og så lenge det går ann å tjene på det (har et veldig godt domene), så er jeg fornøyd jeg ;) hehe
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Takk for det, skal prøve ut den metoden.
Men er dette kun noe som fungerer med bokkilden, eller er det flere av de som har det også ?
 

Kassimaja

Geocacher
Jeg bruker disse programmene på noen sider jeg har og det stemmer som sagt over her at summene er små for hver enkelt bok. Fordelen er at folk har lettere for å kjøpe et billig produkt i motsetning til et dyrt.

Det er kun bokkilden som har XML uttrekk av data så vidt jeg kjenner til. Problemet med bokinformasjonen er at det er flere eiere på informasjonen og dette gjør at det ikke er bare bare for nettbokhandlene og legge denne informasjonen ut til fri benyttelse, det koster flesk om du ikke sitter og eier en del av dette selv.
 
Topp