Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bærbar mini-pc med mobilt internett

kongen

kongemedlem
Noen som har tips, erfaringer eller anbefallinger til en bærbar mini-pc, en slik en som man kan putte inn et sånt simkort for mobilt bredbånd.
 

Robert

Mr. 66
Ahh, ser etter det samme. Jeg har en EEE 900 og er kjempefornøyd med den, EEE 904 skal ha simkortplass. Det jeg venter på er at en i S1 serien skal få simkortplass. De har bittelitt større skjerm.
 

zapotek

Medlem
Kjøpte meg en Asus Eee PC 1000H i forrige uke, og ble dødsimponert av den lille tassen! Enorm batteritid, null støy og veldig stort tastatur størrelsen tatt i betraktning. Best av alt: Leveres med Windows XP!
 

Travellingman

Nettgrunder
Kjøpte meg en Asus Eee PC 1000H i forrige uke, og ble dødsimponert av den lille tassen! Enorm batteritid, null støy og veldig stort tastatur størrelsen tatt i betraktning. Best av alt: Leveres med Windows XP!

Har hatt en slik sak siden okt i fjor og bruker den veldig mye! Best av alt den går som en drøm med Win 7 RC :D
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
kongen: så da snakker du om, hmmm, en mobiltelefon? en katt ? :p


Et lite tips om du skal kjøpe pc med simkort i: kjøp den hos en forhandler (ikke komplett), for da kan du binde den opp imot f.eks fastpris/fri bruk og få rabatt på pcen ;)
 

Robert

Mr. 66
Jeg tar opp denne tråden igjen da jeg fortsatt er på utskikk etter en liten netbook med mobilt bredbånd, men jeg føler at utvalget er dårlig.

Prisguide lister disse modellene:

HTML:
http://www.prisguide.no/sok?sort=price&count=18&n=&order=asc&categoryId=2&detailId[]=1956%281%29

BBcode ødelegger lenken, derfor ikke klikkbar... Skjønner ikke hvorfor prisguide bruker [] tegn i lenker..

Er den noen som har noen personlige anbefalinger?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Har ikke personlige anbefalinger, men en vi har hatt veldig godt salg på er ASUS sin 1005ettellerannet. Den var vel en av de beste i testen til TV2 Hjelper deg også, da det var den eneste som du kunne se noenlunde på skjermen i sollys.

Men hvorfor ikke bare kjøpe en USB-stick og skaffe deg en SKIKKELIG PC, som det faktisk går ann å jobbe på? er for liten skjerm på de "mini-pc"ene :p
 

Robert

Mr. 66
Jeg vil ha liten pc som jeg kan drasse med meg overalt ca 11-12" er bra
USB stick faller ut/brekker/etc. når man tar pc'en opp og ned av bagen hele tiden.

Som jeg har skrevet tidligere i tråden så er jeg veldig glad i Asus sine maskiner, men jeg kan ikke finne noen med innebygget mobilt bredbånd...

Tv2's test er her, men ingen av disse har mobilt bredbånd...
 
Topp