Salget er avsluttet
S Stoppet Banned 18 Apr 2018 #2 Så vidt jeg har skjønt så har dere ikke kapasitet til å følge opp bud og forespørsler fortløpende på PM. Derfor tenkte jeg å stille noen spørsmål her slik at dere kan svare en plass i stedet for flere PMer: Har dere noen minstepriser/minstebud på noen av domenene? Selges domenene enkeltvis eller separat? Hva er tidshorisonten på budrunden? Er domenene lagt ut for bud andre steder? Skal bud legges inn med eller uten mva? Domenene er lagt til salgs under domenehandel, men de har nettsider knyttet opp til seg. Følger disse med i handelen? Og har dere noen inntjening på sidene? Har dere noe besøksstatistikk for sidene? bisam.no er en side med beskyttet innhold. Hva slags side er dette, og er der noen kundemasse tilknyttet? Skal alle bud legges inn ved å sende PM, eller kan de avgis i tråden? Vil man kunne få innsyn i budrunden om man vinner runden?
Så vidt jeg har skjønt så har dere ikke kapasitet til å følge opp bud og forespørsler fortløpende på PM. Derfor tenkte jeg å stille noen spørsmål her slik at dere kan svare en plass i stedet for flere PMer: Har dere noen minstepriser/minstebud på noen av domenene? Selges domenene enkeltvis eller separat? Hva er tidshorisonten på budrunden? Er domenene lagt ut for bud andre steder? Skal bud legges inn med eller uten mva? Domenene er lagt til salgs under domenehandel, men de har nettsider knyttet opp til seg. Følger disse med i handelen? Og har dere noen inntjening på sidene? Har dere noe besøksstatistikk for sidene? bisam.no er en side med beskyttet innhold. Hva slags side er dette, og er der noen kundemasse tilknyttet? Skal alle bud legges inn ved å sende PM, eller kan de avgis i tråden? Vil man kunne få innsyn i budrunden om man vinner runden?