Autospill, klikkbar video

Skal hive inn en video på ei nettside jeg har, men er ikke gira på å ha Youtube-rammen rundt videoen. Er det da noen som har noe lurt forslag til hvordan jeg kan få til automatisk avspilling av videoen når en person kommer inn på sida, dette uten at det er noen ramme rundt videoen?

I tillegg skulle videoen ha vært klikkbar, slik at folk kommer til betalingssida mi når de klikker på.

Forslag? Føler meg litt hjelpesløs her, for har funnet en MILLION side om det på nett, men føler liksom ikke jeg helt får tak i nøyaktig det jeg trenger.. :cool:

Tja, har ikke laga videoen enda, men den blir vel på ganske nøyaktig 2 min 30 sek..
Tenkte at videoen skulle begynne så fort sida var ferdig lasta, så folk slipper å få lægg i videoen. Kanskje begynne etter et sekund eller to. Er ikke sikker på filstørrelsen. Flash er vel kanskje veien å gå her?

Helst ville jeg jo ha brukt noe annet enn Youtube.. Er det forresten mulig å lage en video og lagre den direkte i Flash, eller må man bruke et spesielt program?

picxx

WF 09
Her er nok den løsningen du kikker etter LongTail Video | Home of the JW Player

Du kan ikke fjerne rammen rundt en youtube video.
Du kan heller ikke få den klikkbar dit du vil eller legge inn egne annonser.

skogtrollet

Medlem
Det går an å kjøre javascript når man klikker på youtube vinduet, jeg har sett det en gang. Koden klarer jeg ikke å reprodusere.

A

andy

Guest
hvis du har budsjett så kan jeg fikse det custom for deg.

Hmmm ok. Det er viktigere at det ikke er ramme enn at den skal være klikkbar. Noen løsning på det?

@andy: takk for tilbudet, men tenker ikke å bruke noe penger på det. Er bare et fjolleprosjekt.. :)

Topp