Kjapp og trygg hosting for Wordpress

auctionads

Ståle

Medlem
Har ikke selv erfaring med de, men folka bak er absolutt kurrante folk. :)

Signer opp og tester de (Bruker selvfølgelig linken din. Må jo begynne å snu denne trenden vi har gående...)

Her har du en video, hvor du kan se et intervju med Shoemoney ang AuctionAds.

http://www.youtube.com/watch?v=TVy_DMdnphc&eurl=
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
ok :D jeg registrerte meg ...
Ads'en ligner på google sine.. men istede for å få reklame fra mange søke ord , kan du velge ut hvilken ord du vil ha ads på/av men det som er dumt er at alle linker til e-bay , så man får ikke penger pre klikk men salg.. :S
 

Ståle

Medlem
ok :D jeg registrerte meg ...
Ads'en ligner på google sine.. men istede for å få reklame fra mange søke ord , kan du velge ut hvilken ord du vil ha ads på/av men det som er dumt er at alle linker til e-bay , så man får ikke penger pre klikk men salg.. :S

Det er jo det som er poenget med AuctionAds (AA), den linker til annonser på Ebay, og man får en viss prosent av provisjonen Ebay tar for salg.

Som Kenneth sier så vil ikke AA fungere så godt på norske sider, hvis du ikke mot formodning skulle ha en svært spessiell brukermasse som handler på Ebay, isteden for QXL.
 

picxx

Well-Known Member
Er vel nesten lettere å presse QXL til å lage en lignende løsning..

QXL har allerede en affiliate løsning, men det går kun på verving og utbetalingene er latterlig lave.

Ikke samme løsning, men tenkte jeg skulle nevne det om noen ikke hadde fått det med seg.
 
Topp