picxx
WF 09
Sånn rent bortsette fra at man kan sende inn sin artikler til mindre og større aviser og håpe på å den publisert med muligens en link tilbake til sin egen side, vet dere om andre sider som godtar slik markedsføring?
Jeg har selv funnet tre slike sider:
ITPro
Nødvenigvis tekniske/data/internet/gadgets artikler som går inn i samme genre som itpro selv har.
Estrategi
Hevder at de muligens vil publisere din artikkel på sine sider om du sender inn. Artiklen bør nødvendigvis omhandle samme genren som siden ellers har.
Norske Plugins
Tar gjestebloggere. Artiklen må omhandle genren siden ellers om fatter.
Webartikler
Norsk artikkeldatabase hvor man kan legge inn artikler i en mengde forskjellige kategorier. Den beste ideen fra en webmasters ståsted jeg har kommet over, og også drevet av et WF medlem.
Vet dere om andre sider?
edit: Om noen driver en blogg som har noe besøk og tar gjestebloggere hadde det også vært greitt å vite det
Jeg har selv funnet tre slike sider:
ITPro
Nødvenigvis tekniske/data/internet/gadgets artikler som går inn i samme genre som itpro selv har.
Estrategi
Hevder at de muligens vil publisere din artikkel på sine sider om du sender inn. Artiklen bør nødvendigvis omhandle samme genren som siden ellers har.
Norske Plugins
Tar gjestebloggere. Artiklen må omhandle genren siden ellers om fatter.
Webartikler
Norsk artikkeldatabase hvor man kan legge inn artikler i en mengde forskjellige kategorier. Den beste ideen fra en webmasters ståsted jeg har kommet over, og også drevet av et WF medlem.
Vet dere om andre sider?
edit: Om noen driver en blogg som har noe besøk og tar gjestebloggere hadde det også vært greitt å vite det
Sist redigert: