Anonyme SEOholikere

zapotek

Medlem
Du vet du er en SEOholiker når du:

Sjekker Ratix.no når du er på besøk hos venner...
Kun leser nettaviser for å finne passende artikler å linke til bloggen din via Twingly...
Du er mer redd for å bli bannet fra Google Adsense enn atomkrig og global oppvarming...
Du BLIR faktisk bannet fra Google Adsense for å sjekke kontoen din for ofte...
Du sitter mer enn 10 timer foran dataen hver dag men er aldri innom andre nettsteder enn dine egne og diverse webmasterforum...
Du skriver aldri en post i et diskusjonsforum om du ikke får postet en link eller lagt igjen en signatur...

Hjelp meg med flere ;)

Gaasehud

Medlem
Haha, lite å gjøre om dagen eller, zapotek? :p

Må innrømme du kom med noen gode momenter dog, her er en fra meg - noe selvopplevd:
Når du springer rundt i nærområdet og leter etter trådløse nettverk for å sjekke GA og PR på ipod touch'n. :)

I tillegg kjenner jeg meg igjen med å sjekke webmasterforum og artikkelideer på skolen.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg kan bidra med og ta bort noen av punktene dine. :)

1: Kun leser nettaviser for å finne passende artikler å linke til bloggen din via Twingly...
2: Du er mer redd for å bli bannet fra Google Adsense enn atomkrig og global oppvarming...
3: Du BLIR faktisk bannet fra Google Adsense for å sjekke kontoen din for ofte...

1: Dette har jo ingenting med SEO og gjøre. Denne twinglyboksen, er ikke denne javascript, noe som aldri vil gi deg en hardlenke?
2: Google Adsense har jo absolutt ingenting og gjøre SEO-messing.
3: Hva gjør det om en blir bannet fra Google Adsense, SEO-messig?

Hehe, jeg bare måtte bryte inn med dette innlegget. Det er jo greit nok at SEOholiker ikke er "å være noe," men jeg oppfatter det vel på samme måte som jeg ville oppfattet alkoholiker. Da passer det ikke så godt inn med Adsense og Twingly. :)

zapotek

Medlem
Herr pirke, hva skal du med SEO når nr 2 og 3 inntreffer? (hehe nå kommer det vel et svar på denne om 2 minutter hvor det står: Du kan ha Tradedoubler annonser istedenfor.)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Herr pirke, hva skal du med SEO når nr 2 og 3 inntreffer? (hehe nå kommer det vel et svar på denne om 2 minutter hvor det står: Du kan ha Tradedoubler annonser istedenfor.)

Feil, har du ikke hørt om Euroads? :D
Altså, mener du at SEO kun blir brukt for og dra besøkende inn på nettstedet og klikke på annonser fra Adsense og affiliatenettverk? Jeg kan gjerne være "Herr pirke," men jeg får ikke akkurat det helt til og stemme.... ?

zapotek

Medlem
Atle: Forumkategorien her heter "Generell snakk og svada". Posten min var ment som rent svada, og inneholder sikkert logiske brister. Tror de fleste overlever for det.

Brukernavn: "Webmasterpest" var et godt ord på denne lidelsen ja ;)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
zapotek skrev:
Atle: Forumkategorien her heter "Generell snakk og svada". Posten min var ment som rent svada, og inneholder sikkert logiske brister. Tror de fleste overlever for det.
Joa, jeg håper for all del ikke at noen av annonsene i avisen i dag skyldens denne tråden altså. Allikvel, inneholder den noe annet enn svada? :p

Topp