hvilken pakke bruker du? Hvordan rangeres produkter i en kategorier?Lønnsomt. Det koster en del, men det er utrolig mye trafikk og konverteringer derfra. Men du får også en hel del med forespørsler som det ikke blir noe av, så det kan være litt jobb.
Når det er sagt, synes jeg Finn sitt system er tilbake til 1998, og ikke alltid like enkelt å forstå seg på, og grusomt tungvindt. Men det genererer bra salg, og definitivt verdt prisen (for de to tilfellene jeg har jobbet med i allefall).
Innhold på nettstedet er viktig, men det hjelper ikke hvis nettstedet ditt ikke får relevante trafikk. Du kan bygge beste nettbutikker i verden, men du har ikke konvertering hvis ingen kommer på dem.Dyrt og tungvindt. Ikke lønnsomt for mine produkter. Ser at det er forskjellige erfaringer mtp lønnsomheten, men jeg anbefaler det ikke. Nå er det rett sagt noen år siden jeg prøvde sist og det har gått en del vann under broa siden den gang, men jeg sitter fremdeles med dårlig bismak i munnen så jeg anbefaler å heller satse på å forbedre / øke innholdet på siden.
Det sagt bør det vel slå FB tenker jeg, i hovedsak fordi folk har en annen innstilling når de surfer rundt på finn enn på fb.
Hvilke produkter selger dere på finn?Systemet er sykt dårlig, og ingen oversikt over pris per konvertering så vidt jeg vet, men det ser du i analytics. Vi får mye salg derfra, og er helt klart lønnslmt. Kommer veldig an på nisjen, men du vil bli overasket over hva folk søker på på finn.