SindreMollerhaug
Medlem
Kan jeg spørre hvor mange det er i klubben?
Jeg vet ikke hvor mange medlemmer som er med i klubben, men jeg tror det er 50 medlemmer. Vi har ingen kontingent.
Kan jeg spørre hvor mange det er i klubben?
Hei Sindre!
Har lest hva du har skrevet i denne og en del andre tråder. Så også kjappt på siden din. For meg virker det som du selger effekter som primert deres medlemmer vil ha. Du estimerte 50 medlemmer, så jeg klarer ikke helt å se at dere har et enormt potensiale for verdiskapning. Føler du spør mye om en ting (markedsføre og reklamere) og så skal dere primært selge klubbeffekter som noen få kjennte vil kjøpe.
Forstår at du er ung, og dette er en ypperlig måte å lære på. Mye gode råd her på forumet som jeg også har benyttet en del.
På et generellt grunnlag koster det litt å lykkes. At dere ikke ser dere råd med 500 kr/mnd for en proff nettbutikk, eller porto på en katalog til 50 potensielle kunder så høres det dessverre ikke ut som butikken deres kan drives som annet enn dugnad for deres medlemmer.
Jeg tror de som vil kjøpe noe i nettbutikken vår, har interesse for radio. Derfor er annonsering på Radionytt.no den billigste løsningen.
Folk som ikke er med i deres radioklubb kommer ikke til å kjøpe t-shorter ol. med deres logo på. Uansett hvor mye dere reklamerer.
Hvis dere på død og liv vil ha en nettbutikk som andre radiointeresserte skal handle på, så tilby ting som de trenger. Jeg kan ingenting om radio, men jeg vil tro det er en del utstyr som man trenger hvis man driver med slikt - antenner, forskjellige radiokomponenter, bøker...
A A B B C C
Vi selger også kjølebokser, minnepenner (2GB minne), caps og brusåpnere.
Vi selger også kjølebokser, minnepenner (2GB minne), caps og brusåpnere.
Neste år skal jeg etter planen lage julekalender i bloggen min, med varer i nettbutikken som premier. Dette vil koste veldig mye, men da gjør vi noe realistisk for å markedsføre radioklubben. Et innlegg for ei luke, og så blir det et innlegg alle 24 dagene.
Dette kunne vel blitt kult å gjøre?