Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonser på finn.no?

Frode

Medlem
Så at en anonnse i dag hadde flere linker til deres hjemmeside under "nyttige linker" til høyre i annonsen. Denne muligheten har ikke jeg... noen som vet?
 
Jeg snakket med finn i forrige uke, og de skulle ha 20.000 + mva, og da kunne man kjøpe "billige" klipp.

Tror du skal være veldig obs på hvordan du utformer teksten din. Man skal tross alt gi kunden en følelse av at de "tjener noe " på å handle fra akkurat deg kontra andre...

Og ikke minst det med responstid på e-post. Bruker du 2-3 dager på å svare er nok salget gått tapt.
- Rune
 

nilsga

Medlem
Har nettopp startet en nettbutikk, og i påvente av å opparbeide meg god ranking i søkemotorer har jeg vurdert en partneravtale med finn.no for å få trafikk. Ser av denne tråden og av andre at det er litt forskjellige erfaringer med annonsering på finn.no. Denne tråden er ett år gammel, er det noe som er endret siden den gang? Jeg trenger ingen butikk på finn.no, men bare å legge inn annonser med lenker til min egen nettbutikk.
 

Pål

Medlem
kommer nok endel an på hva du selger...

det som er dumt med finn.no er at mange er vant til å prute, så man får en god del mails med "tilbud", noe som ofte ikke er så aktuelt om man selger nye ting for å tjene penger... om det er noe man vil bli kvitt stiller det seg jo ofte annerledes.
 

OldHP

Medlem
Fikk tlf

Fikk telefon idag av en fra finn.no som mente domenene mine var så bra og billige at jeg kunne få garanti på om jeg kjøpte rubrikkannonse så ville jeg få solgt domenene, hvis ikke innen 2 uker så senere.. Ikke dårlig.
 

OldHP

Medlem
Nei

Garantien er at domenene vil bli solgt via finn.no enten innen 2 uker eller senere ved at ho som ringte meg jobber videre med en eller annen form for reklame.
 
Topp