Kjapp og trygg hosting for Wordpress

annonseplugin med kampanje+"dominans"-mulighet?

TorsteinO

Art Director & grunder
Ok... har en kunde som har en blogg med en annonseposisjon på høyresiden, en på venstresiden, og en på toppen, og som vil at disse tre skal kunne kjøres som "wallpaper"/hestesko, altså slik at de "passer sammen" hvis man setter inn dertil egnede annonser i hver av dem. Disse ligger i hvert sitt widgetområde, men jeg kan endre det hvordan jeg vil.

Det jeg sliter med å finne, er en annonseløsning som lar oss rotere hele "grupper", slik at gruppe 1 f.ex. består av banner 1a til venstre posisjon, banner 1b til toppen, og 1c til høyre. Neste gang siden lastes inn, skal så gruppe 2 komme, med 2a til venstre, 2b til toppen, 2c til høyre, osv.

Det er også selvsagt viktig at ikke de forskjellige bannerne bytter plass, f.ex. ikke høyrebanneret til venstre, og ikke venstrebanneret på topp, og heller ikke blander fra forskjellige kampanjer

Må også ha andre vanlige muligheter, som f.ex. å sette opp at en kampanje skal gå ut etter en viss tid, etter så og så mange klikk, visninger osv.

Noen som vet om noen sånn plugin? Mener å huske at jeg kunne sette det opp i openx, men å sette opp en helt egen dedikert annonseserver er forhåpentligvis ikke nødvendig...?

Begynner å lure på om jeg bare må sette opp hele greia som ett stort bilde/widgetområde, der det bare er "hesteskoen" rundt som vises, og biten i midten blir skjult av blogg-innholdet? Ikke akkurat noen ideell løsning det heller, tror det blir fordømt klønete å få til noen fornuftig responsivløsning på det.
 
Sist redigert:
Topp