Den fyller nok ikke inn noe nei, trenger du det i et angrefristskjema?
Det er faktisk en plugin til WC som ordner det:
http://www.woothemes.com/products/email-attachments/
Nei du trenger det ikke - men jeg ser at litt større leverandører, feks Haugen Bok, kommer med ferdig utfylt angrefristskjema i ordrebekreftelsen... Det virker bare veldig greit på meg som kunde - bare det
Vanligvis finner jeg plugins på "plugin-directory" (trenger ikke support), men denne klarer jeg ikke finne. Går ut i fra at den fortsatt er aktiv, så hva er navnet den finnes under på "plugin-directory"? Jeg har prøvd mye kreativt, uten hell.
Har for øvrig nylig installert "Print invoices & delivery notes". Har denne mulighet til å inkludere et slikt angrerettskjema?
Noen som har funnet en god løsning på dette med å automatisk fylle ut dato og ordrenummer?
Det skal følge med et standard angreskjema med varen. Dette skal være ferdig utfylt av selgeren, og kan benyttes av kjøperen for å gi melding til selgeren om at angreretten benyttes.
Dersom selgeren ikke har gitt alle opplysninger som kreves og angreskjema ikke følger med, er fristen inntil 3 måneder. Regelen gjelder også dersom skjemaet ikke er korrekt utfylt av selgeren.