Forbrukere har 14 dager etter loven angrerett på kjøpet. Det ser sånn ut at noen forbrukere misbruker dette på en eller annen måte:
-Noen sier at de hadde sendt varer i retur, men de gjorde ikke i virkelighet.
-Noen skader varer, og sier at feilen var da de fikk varer.
-Noen klarer å forvandle nye varer til slitte Secound Hand varer som du ikke klare å selge videre.
Har dere slik erfaringer? Hvordan håndtere slik situasjoner?
Har hørt om en bevegelse akkurat nå i Danmark slik at angrerett skulle begrenses.
-Noen sier at de hadde sendt varer i retur, men de gjorde ikke i virkelighet.
-Noen skader varer, og sier at feilen var da de fikk varer.
-Noen klarer å forvandle nye varer til slitte Secound Hand varer som du ikke klare å selge videre.
Har dere slik erfaringer? Hvordan håndtere slik situasjoner?
Har hørt om en bevegelse akkurat nå i Danmark slik at angrerett skulle begrenses.