Kjapp og trygg hosting for Wordpress

angrerett, mobilkjøp

Letitbe

Medlem
Hei, kjøpte en mobiltelefon hos power (på butikk) i går. Angrer nå kjøpet. Kan jeg benytte meg av angrerett, levere inn telefonen og få penger tilbake..?
 

xdex

Medlem
For å gjøre en ting helt klart, du har ikke angrerett. Angrerett er forbeholdt utsalg på internett eller utenfor fast utsalgssted. Du må derfor forholde deg til butikkens egne garantier. Power har 30 dager "åpent" kjøp, men har du kjøp mobil med abonnement, kan det hende du ikke får pengene igjen. Dette er fordi power ikke lar folk bytte varer som går under denne kategorien.

Fra power
30 dagers åpent kjøp gjelder ikke kjøkken, varer med abonnement, spill, programvare og hygieneprodukter med brutt forsegling.

Men dette er feil sted å spørre uansett, snakk med power, de er hyggelige nå før jul ;-)
 

Bertram

Member
Alt man spør om her er feil. Finnes alltid noen bedre å spørre. Hvorfor diskutere stripe, klarna og bambora når de har kundeservice? Hvorfor spørre om affiliate når de har sine egne kundeservice kanaler? Hvorfor spørre om noe relatert til wordpress når alt står forklart på ressurssidene deres?
 

Selvfiks

Medlem
Alt man spør om her er feil. Finnes alltid noen bedre å spørre. Hvorfor diskutere stripe, klarna og bambora når de har kundeservice? Hvorfor spørre om affiliate når de har sine egne kundeservice kanaler? Hvorfor spørre om noe relatert til wordpress når alt står forklart på ressurssidene deres?

Slik jeg ser det har Power lite med webutvikling å gjøre @Bertram men det har klarna, wordpress, bambora og de andre tingene. Dette er ting vi implementerer på nettsidene til kunder.

Men er generelt prat, så antar dette er innafor også :)
 

Bertram

Member
@Selvfiks jeg antar at det meste må være lov i denne kategorien. Når f.eks. forumeier starter en tråd der han ber om råd i forbindelse med kjøp av bitcoin, så er vel lista lagt?
 

xdex

Medlem
Alt man spør om her er feil. Finnes alltid noen bedre å spørre. Hvorfor diskutere stripe, klarna og bambora når de har kundeservice? Hvorfor spørre om affiliate når de har sine egne kundeservice kanaler? Hvorfor spørre om noe relatert til wordpress når alt står forklart på ressurssidene deres?

Vedkommende fikk sitt svar av @Selvfiks , og ble referert videre til power. Det er ingen som har sagt at det er galt å spørre, men at man uansett må forholde seg til power sin fysiske butikk og regelverk. Det er også riktig at dette ikke har noe med web å gjøre, og at det blir poengtert da @Letitbe trodde at angrerett var en greie, uten at det faktisk er det.

La oss håpe at vi får høre hvordan det har gått når julen er over og normale tilstander i diverse butikker er overkommelige.

God jul.
 
Topp