Sant nok, men jeg tipper de billigste butikkene vil selge de for omtrent samme pris som S3 kostet når den var ny. Litt over 5000,- Noe som i mine øyne er mer enn nok for enn mobil
hehe, er komisk å høre at ipad er for dyrt når de eneste reelle konkurrentene er enda dyrere og hvor enkelt er det ikke å sette inn f.ex. galaxy s4 og s3 i den tegneseriestripa der... oi... det krevde ikke mye tankevirksomhet å komme på like gode morsomheter der nei...
...og forøvrig - jeg har fremdeles min iphone 4, som fremdeles funker flott, får vel se til sommeren eller når den neste varianten kommer, men tror ikke jeg gidder å stresse med det så lenge den faktisk funker helt fint (men med en toåring i huset skal man jo aldri si aldri heller, plutselig finner jeg den vel i do eller den blir brukt som hammer...)
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.