A
Andreas C
Guest
Hostm2.com er bra!
Jeg anbefale hostm2.com som beste webhotellet!
jeg vært kunde oss hostm2.com over 1 år, og hjemmesiden min har aldri vært nede! Jeg har kjøpt M2 Expert Pakken(ganske billig), det vil si at eg har ubegrenset diskplass og fri trafikk!
Det som e digg med hostm2 er at du kan legge inn flere domener inni en webpakke.
Viss du for eks har 5 domener, så kan du legge di innpå en webpakke.
De har veldig bra support team! De svare raskt på spørsmålene mine viss jeg trengte hjelp! de har også Online support chat!
Kontrolpanelet for webpakken min e supert. jeg kan lage subdomene( eks eksempel.dindomene.com), email, mysql, ftp, redigere hjemmesiden min via nette eller kan jeg bruke ftp!.
får med php,PERL, Ruby on rails, Cgi og mer....
jeg har også terminal tilgang.
De har har også noe som kalles autoinstaller!, bare med noen få klikk så kan jeg installere,
Drupal,
Geeklog,
Joomla 1.5,
Joomla, Mambo,
PHP-Nuke,
phpWCMS,
phpWebSite,
Siteframe,
TYPO3,
Xoops,
Zikula,
Crafty Syntax Live Help,
Help Center Live,
osTicket, PerlDesk,
PHP Support Tickets,
Support Logic Helpdesk,
Support Services Manage,
PhpBB(forum), SMF(Forum),
CubeCart(Egen nettbutikk som for eks, Lefdal, Elkjøp etc..),
OS Commerce(Egen nettbutikk),
Zen Cart(Egen nettbutikk).
Jeg kan se logg av hjemmesidene mine:
Kan se error logg
kan se Raw logg
Kan se km som har besøkt(gjennom ip)
Statistikk over trafikken min (Diagram)
--------------------------------------------------------------------
Jeg har da affiliate fra de, det vil si viss du blir kunde via linken jeg sender så får jeg litt penger av de.
Jeg fikk rabatt kode av hostm2 som jeg kunne dele med vennene mine: //KODE FJERNET//
Gir deg 20% rabatt på alle webpakkene!
Viss du har spørsmål om kjøpet, så har de sånt live chat, så kan du spør de om spørsmål!
Jeg var tidlig kunde av one.com , de er ikke bra! du får bare 1 mysql! og du kan bare legge inn 1 domene!
etter at jeg fikk vite om hostm2! så var det bye te one.com !!! xD
Jeg anbefale hostm2.com som beste webhotellet!
jeg vært kunde oss hostm2.com over 1 år, og hjemmesiden min har aldri vært nede! Jeg har kjøpt M2 Expert Pakken(ganske billig), det vil si at eg har ubegrenset diskplass og fri trafikk!
Det som e digg med hostm2 er at du kan legge inn flere domener inni en webpakke.
Viss du for eks har 5 domener, så kan du legge di innpå en webpakke.
De har veldig bra support team! De svare raskt på spørsmålene mine viss jeg trengte hjelp! de har også Online support chat!
Kontrolpanelet for webpakken min e supert. jeg kan lage subdomene( eks eksempel.dindomene.com), email, mysql, ftp, redigere hjemmesiden min via nette eller kan jeg bruke ftp!.
får med php,PERL, Ruby on rails, Cgi og mer....
jeg har også terminal tilgang.
De har har også noe som kalles autoinstaller!, bare med noen få klikk så kan jeg installere,
Drupal,
Geeklog,
Joomla 1.5,
Joomla, Mambo,
PHP-Nuke,
phpWCMS,
phpWebSite,
Siteframe,
TYPO3,
Xoops,
Zikula,
Crafty Syntax Live Help,
Help Center Live,
osTicket, PerlDesk,
PHP Support Tickets,
Support Logic Helpdesk,
Support Services Manage,
PhpBB(forum), SMF(Forum),
CubeCart(Egen nettbutikk som for eks, Lefdal, Elkjøp etc..),
OS Commerce(Egen nettbutikk),
Zen Cart(Egen nettbutikk).
Jeg kan se logg av hjemmesidene mine:
Kan se error logg
kan se Raw logg
Kan se km som har besøkt(gjennom ip)
Statistikk over trafikken min (Diagram)
--------------------------------------------------------------------
Jeg har da affiliate fra de, det vil si viss du blir kunde via linken jeg sender så får jeg litt penger av de.
Jeg fikk rabatt kode av hostm2 som jeg kunne dele med vennene mine: //KODE FJERNET//
Gir deg 20% rabatt på alle webpakkene!
Viss du har spørsmål om kjøpet, så har de sånt live chat, så kan du spør de om spørsmål!
Jeg var tidlig kunde av one.com , de er ikke bra! du får bare 1 mysql! og du kan bare legge inn 1 domene!
etter at jeg fikk vite om hostm2! så var det bye te one.com !!! xD
Sist redigert av en moderator: