i-net
WF 09
Lurer på om noen har et tips på et godt program for å organisere notater og huskelapper for arbeidsnotater av alle slag.
Noen ønskelige funksjoner er:
- Mulighet for å legge inn påminnelser for når ting skal gjøres
- Enkelt og bruke/sette seg inn i.
- Gjerne mulighet for å legge huskelapper på skrivebordet (på pc`en), slik at det konstant kan vises på skjermen.
- Automatisk backup / backup mulighet
- Mulighet for sync`ing med mobil kanskje..
takk for svar (hvis noen har noen tips da)
Noen ønskelige funksjoner er:
- Mulighet for å legge inn påminnelser for når ting skal gjøres
- Enkelt og bruke/sette seg inn i.
- Gjerne mulighet for å legge huskelapper på skrivebordet (på pc`en), slik at det konstant kan vises på skjermen.
- Automatisk backup / backup mulighet
- Mulighet for sync`ing med mobil kanskje..
takk for svar (hvis noen har noen tips da)