Anbefalt plugin for bedre sikkerhet i wordpress?

Har et litt panisk forhold til sikkerheten i Wordpress, spesielt siden jeg kommer til å basere (inntil videre i hvert fall) en nettavis på denne plattformen.

Så langt har jeg gjort visse grep i forhold til sletting av noen filer, satt noen rettigheter i htaccess samt jeg scanner den i ny og ne med Sucuri Security.

Har dog likevel lurt på å installere ett eller annet script som ivaretar sikkerheten enda bedre, men er litt i tvil om hvilke man bør velge. Kikket en gang på et som totalhavarerte nettsiden, men det husker jeg ikke hva het.

Hvordan er dette; WordPress › Better WP Security « WordPress Plugins

Noen som har erfaringer med denne? Eventuelt andre løsninger.

Mvh Dan

TorsteinO

Art Director & grunder
såvidt jeg husker gjør vel egentlig ikke better wp security egentlig noe annet enn at det sjekker om du har gjort endel andre sikkerhetstiltak? har også hatt litt problemer når jeg har installert det tidligere, den ene gangen husker jeg det var ordentlig PITA å få ordnet ting igjen, så jeg har ikke brukt det mer etter det, men ta backup av databasen (eller et snapshot av både filer og database, f.ex. med duplicator eller noe liknende) først så bør det vel ikke være noe problem.

Mulig den ikke gjør stort annet, og det irriterer meg litt jeg ikke husker hva det andre pluginet heter. Der kom det opp en haug med ting jeg kunne endre på, blant annet automatisk utelukke ip-adresser fra kjente hackersider og lignende.

Det som skjedde da jeg kræsjet siden var at den skulle "skjule" loginsiden, og borte ble den. Så den i ftp-programmet, men ikke søren om jeg fikk lov å logge meg inn...

Mvh Dan

Topp