designer2050
Medlem
Jeg vil gjerne analysere hvorfor det er topp-punkter og bunnpunkter i øktene.
Spørsmål jeg ønsker å finne svar på er;
1) Hvorfor er det toppunkter i Mai og November
2) Hvorfor er det bunnpunkt i Juli og September?
Hva anbefales det å legge fokus på? Hvordan skal jeg best mulig kunne anlysere disse tallene?
Legger ved screenshot av google analytics.
Må bare legge med at jeg ikke har gjort noen endringer på nettsiden, utenom å bruke adwords fra
21.nov.2015. Ei heller kjørt noen kampanjer. Besøk er fra i rekkefølgen; Organic search, direct, paid search
Spørsmål jeg ønsker å finne svar på er;
1) Hvorfor er det toppunkter i Mai og November
2) Hvorfor er det bunnpunkt i Juli og September?
Hva anbefales det å legge fokus på? Hvordan skal jeg best mulig kunne anlysere disse tallene?
Legger ved screenshot av google analytics.
Må bare legge med at jeg ikke har gjort noen endringer på nettsiden, utenom å bruke adwords fra
21.nov.2015. Ei heller kjørt noen kampanjer. Besøk er fra i rekkefølgen; Organic search, direct, paid search