Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Analyse av min hjemmeside

Tony J

Alle skal få
Jeg er ikke så god på det tekniske, men jeg syns loadetiden var litt høy? Så synes jeg forøvrig den tabellen din med kommende kurs på toppen var mindre pen og så vet jeg ikke om bakgrunnen passer inn med temaet. Sjekkekurs generelt er vel en undervurdert nisje?
 

agentk

Sjekke og datingcoach www.dating-adventure.com
Takk for tilbakemeldinger: Noen flere som har noe og komme med?

Kan være noe undervurdert ja. Vi har hatt flere hundre elever på 4 år nå, men ønsker selvfølgelig å øke vårt antall kunder.
 

spelley

Medlem
Finnes gratis online seo verktøy som fungerer helt ok. Ellers har du rapid seo som også fungerer ok. Ser nettsiden er drevet av Wordpress. Da kan du vurdere å installere: SEO by Yoast. Meget bra plugin for å optimalisere innholdet på nettsidene dine.
 

agentk

Sjekke og datingcoach www.dating-adventure.com
Finnes gratis online seo verktøy som fungerer helt ok. Ellers har du rapid seo som også fungerer ok. Ser nettsiden er drevet av Wordpress. Da kan du vurdere å installere: SEO by Yoast. Meget bra plugin for å optimalisere innholdet på nettsidene dine.

Takk for tipset. Skal sjekke ut yoast. Ser bra ut, men ganske avansert.
 

Beergear.no

Medlem
Siden ser litt "rar" ut på iPad. Dette pga at man ikke ser det første "bildet" som er flash.
Blir derfor et veldig stort mellomrom. Noe jeg hadde valgt å ta hensyn til, da mange bruker nettopp iPad....
 

agentk

Sjekke og datingcoach www.dating-adventure.com
Siden ser litt "rar" ut på iPad. Dette pga at man ikke ser det første "bildet" som er flash.
Blir derfor et veldig stort mellomrom. Noe jeg hadde valgt å ta hensyn til, da mange bruker nettopp iPad....

Ja vet...

Litt dumt akkurat det dær. Finnes det noen typer flah, eller lignende som funker på ipad?
 
Topp