Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Alternativer til Bring

StKristobal

New Member
Jeg lurer litt på hva folk bruker til frakt, jevnt over. Har selv drevet www.flexfit.no i ca et år; og landet på Bring av enkelthetsgrunner.
Jeg må si at prisene de tar grenser til hårreisende, og servicen står absolutt ikke i stil til prisnivået.

Såvidt jeg vet er PostNord det eneste alternativet, men de tilbyr ikke noe innleveringsalternativ, bare henting (som jo koster penger, og passer dårlig når man ikke driver med det på heltid.)

Prøvde å riste i posten for å få noe kvantumsrabatt, og selv om jeg er klar over at 1000 pakker i året ikke er KJEMPEmye, så fikk jeg til svar at de ikke kunne tilby noe får man når 5000 pakker i året fordi de ikke kunne 'utnytte sin markedsposisjon'. Jeg følger ikke ressonementet, men det er gjerne bare meg.
Når de i tillegg skal ha innleveringsgebyr (seriøst, what the fudge?), så blir det en anseelig kostnad etterhvert, spesielt når man har KCO og ingen mulighet for noe annet enn fastpris på frakt (100,- i mitt tilfelle).

Hvilker avtaler/erfaringer har dere?
 

Linderman

Medlem
Jobber selv i PostNord, så vet at de driver å planlegger at man kan levere inn på Mypack-butikker. Slik som man kan gjøre hos Posten :)
 
Topp