Alternativ til Startour?

looper

Medlem
Jeg er nå i den situasjonen at jeg har tjent mest på StarTour annonser og når de nå forsvinner så går også inntekten ned. Er ganske dumt av meg å legge alle eggene i en kurv men jeg forutså ikke dette.

Noen som har noen gode alternativ til charterferier,etc? Jeg er på leting men har forsatt ikke funnet noe i nærheten.

Vel, sikkert flere her som har tjent godt på StarTour og jeg lurer da på hvilket program dere skal gå for?

Mvh
Ole

Ole Avranden

utvandret
Det eneste alternativet nå er vel flybilletter og hotell i "løs vekt", eventuelt charter via Sverige (mener å huske at TD SE har Ving?)

Frode

Medlem
TD SE har både ving, apollo og fritidsresor, men det er vel ikke såå mange som bestiller fra Sverige? Lage svenske sider da kanskje?

Ole Avranden

utvandret
Nei, det er nok ikke så mange som bestiller via Sverige, men det er ett av få alternativer for de som tidligere har promotert StarTour. (Det var billigere å reise via Sverige før, hvis det fremdeles er slik kan man jo eventuelt spille på pris?)

looper

Medlem
Nja, en mulighet der. Expedia bruker jeg aktivt men kickbacken der er lav og veldig mange som syntes det er trygt med en pakkereise under en operatør.
Må gå i tenkeboksen....

Topp