@spikre - ajax, derimot, er litt vanskeligere å få til med html og css ;-)
S selbekk Medlem 30 Jan 2014 #16 @spikre - ajax, derimot, er litt vanskeligere å få til med html og css ;-)
kongen kongemedlem 5 Feb 2014 #17 impel skrev: Noe sånt, kan brukes for å skjule advarselen med jQuery: Kode: $(function() { $('#advarsel').hide(); }); Klikk for å utvide... Prøvde å lage en div med id=advarsel, men advarsel-diven vises til de som har javascript også. Hvordan kan jeg få diven til å forsvinne for de som har javvan påslått?
impel skrev: Noe sånt, kan brukes for å skjule advarselen med jQuery: Kode: $(function() { $('#advarsel').hide(); }); Klikk for å utvide... Prøvde å lage en div med id=advarsel, men advarsel-diven vises til de som har javascript også. Hvordan kan jeg få diven til å forsvinne for de som har javvan påslått?
I impel Medlem 5 Feb 2014 #18 Og du har husket å inkludere jQuery på siden? HTML: <script src="http://code.jquery.com/jquery-1.10.1.min.js"></script> <script> $(function() { $('#advarsel').hide(); }); </script> Sjekk også utviklerkonsollen i nettleseren, og se om det vises noen feilmeldinger der. Ctrl+Shift+K i Firefox, eller F12, og så "Console" i Chrome. Endret: Fungerende eksempel: JS Bin - Collaborative JavaScript Debugging
Og du har husket å inkludere jQuery på siden? HTML: <script src="http://code.jquery.com/jquery-1.10.1.min.js"></script> <script> $(function() { $('#advarsel').hide(); }); </script> Sjekk også utviklerkonsollen i nettleseren, og se om det vises noen feilmeldinger der. Ctrl+Shift+K i Firefox, eller F12, og så "Console" i Chrome. Endret: Fungerende eksempel: JS Bin - Collaborative JavaScript Debugging
adeneo Medlem 5 Feb 2014 #19 Dersom du skal vise en advarsel til brukere som ikke har javascript så bruker du noscript tagger HTML: <noscript> <div id="advarsel"> <h1>Herregud, skynd deg å slå på JavaScript !!!!</h1> </div> </noscript>
Dersom du skal vise en advarsel til brukere som ikke har javascript så bruker du noscript tagger HTML: <noscript> <div id="advarsel"> <h1>Herregud, skynd deg å slå på JavaScript !!!!</h1> </div> </noscript>