Affiliatelenker mot kredittkort og forbrukslån.

Tony J

Alle skal få
Jeg har så og si dannet meg en oversikt over hva slags plugins og template jeg behøver for å starte opp. Nå skal jeg prøve å få en oversikt over tilbydere som leverer affiliatelenker innenfor kategoriene beskrevet i tittel. Jeg ønsker minimum 10 forskjellige tilbydere for kredittkort og forbrukslån. Om EN tilbyder klarer å tilby alt dette (f.eks Tradedoubbler) så er det ok for meg.

Det er greit å spre risikoen, men jeg ønsker ikke for mange forskjellige tilbydere på samme side heller. Så om dere kan nevne Topp 3 tilbydere for kredittkort og forbrukslån så gjerne kom med tips :=) (forhåpentligvis er det også lov dersom jeg velger flere og fremme dette på samme side på nettsiden)

Mvh Tony

Tony J

Alle skal få
Okey. Jeg er ikke registrert der nå. Hvordan er resultatene hvis du søker "kredittkort" og "forbrukslån" hver for seg?

adeneo

Medlem
Det spiller nok ikke noen rolle, når man velger i nedtrekksmenyen så får man stort sett de programmene som ligger i den kategorien.
Det er litt vanskelig å se for seg hvis man ikke har sett det før, men det ser noe slikt ut:

2dhwnpv.jpg

Tony J

Alle skal få
Takk Adeneo. Hvordan kan man skille på om dette er kredittkort eller forbrukslån? :) Og "Søk på programmet" < Vil det være vanskelig for en ny side og få godkjent de fleste der?

Ole Avranden

utvandret
Skille mellom kredittkort / lån:
det står i programmets beskrivelse

Vanskelig for nye sider:
En informativ, greit designet, side vil bli godkjent av så og si alle

Tony J

Alle skal få
Okey. Det høres bra ut. Da vil jeg si at Tradedoubbler er en av max 3 jeg skal bruke. Hva er nr 2 og 3 da? Jeg legger vekt på brukervennlighet hvis det er små forskjeller blant programmene.

Ole Avranden

utvandret
Adservice Media har stort fokus på kredittkort / lån. Og de er meget behjelpelige dersom du har spørsmål eller trenger veiledning.

Edit: Dag var kjappere enn meg... - Vi er tydeligvis fornøyde med Adservice begge to :)

Da jeg drev på med kredittkort satt jeg igjen med en følelse av at Zanox skummet noe helt vanvittig. Er visst flere rundt om på veven som er enig med meg, men nå har jo også kredittkortsøknader skyhøy avslagsprosent. Var bare forskjellen mellom Zanox og TD som ikke hang på greip.

Veldig fan av TD, though. :)

metallian

Medlem
TD
Adservice
Tradetracker Aff.lenke
Netbooster

Har du disse 4 har du vel fått med deg det som er av norske aff.s av litt størrelse. Registrer deg hos alle så er du sikker på å få med deg den beste betalingen for kampanjene, mange kjører som nevnt over samme kampanjer men med litt forskjell på betalingen. F.eks kan forskjellen på isale eller ikke være gull...

Sist redigert:

Euroads

Medlem
Hei hei.

Vi har 17 låne/kredittkortkampanjer i vårt system - du er selvfølgelig velkommen til å tilmelde deg som Publisher på EuroAds NO | EuroAds - eller sende meg en privat beskjed/mail hvis du vil ha mere info om kampanjene før du tilmelder deg.

God dag:)

Topp