Affiliatekonferense 31:e maj

webmoney

Søkemotoroptimist
Hvem kommer?

Hadde vært artig å vite hvem som kommer til lørdag. Gi et ørlite pip her hvis du tar tenkt deg på Tradedoubler-konferansen, da!

Jeg kommer.

(Jeg spør ikke om hvem som ikke kommer. Bare om hvem som kommer.)

InVert

Blogger
Det gikk veldig bra etter min vurdering.

Var ikke mange oppmøtte siden det var såpass godt vær ute, ble veldig feil for mange å møte opp til 5 timer inne en sånn solrik og varm dag.

Fikk gått igjennom mye innenfor tradedoubler, flere ting man kanskje ikke vær så klar over at gikk ann å bruke. For min del ble productfeed ny, og den kommende myshop. Veldig spennende.

Alt er filmet og blir lagt ut i loginen til TD ettervert.

Jeg er veldig fornøyd, selv om det sikkert er flere temaer som burde dekkes, men de har også sagt at det blir aktuelt med flere konferanser og da sikkert tilpasset de forskjellige temaer og stadier en affiliate er i.

PS: Var vel ingen som drakk øl på selve konferansen.

Mats@TD

Medlem
Det var i våre øyne en veldig hyggelig konferanse. Flott med tilbakemeldinger og veldig bra med denne typen interaksjon med affiliates. Jeg tror mange fikk noen gode ideer og innspill i løpet av dagen.

Vi driver å redigere videoen som ble tatt opp nå og vil legge den ut i grensesnittet så fort den er ferdig.

Mats@TD

Medlem
Jepp, det vil bli flere events i framtiden.

Ser også for meg at vi kan prøve å arrangere litt flere uformelle sammenkomster hvor det er mer "meet & greet" og utveksling av ideer over et par øl som står på agendaen.

Ståle

Medlem
Blir nesten 2 måneder siden eventen. Har ikke sett noen video enda?

picxx

WF 09
De ligger på sidene de... men, godt skjult - måtte lete litt! Ta en ny runde!

Fant det jeg også nå.
Ligger under Infosenter ->Lokal Informasjon -> Affiliatekonferanse 2008

Jeg ventet på en eller annen annonsering på forsiden av kontrollpanelet jeg :eek:

Topp