Det forstår jeg Torstein. Jeg skjønner også at Tonny gjør sin jobb her og det er viktig at han har orden i sakene, men skal være konsekvent og kjøre samme linje med alle.
Jeg ser også at Bransje har vært veldig aktiv her og sikkert har venner her inne. Jeg kjenner ham ikke personlig og det kan godt være at han er en fin fyr utenom de opplevelsene vi har hatt. Men det må gå ann å advare kraftig mot slike personer og jeg skriver ganske tidlig at dokumentasjon ikke kan fremlegges uten hans samtykke.
Hvis noen mener jeg snakker usant, kredittvurderer selv og se.
Jeg har ingenting imot at han jobber fra utlandet. Og vi var på veil til å velge Smashing Web helt til ringeklokkene begynte å ringe og kredittvurdering ble gjort. En som oppgir norsk firma og org. nr og mener at alt er som det skal i Norge, og ikke har norsk konto eller kan sende faktura, men kun godtar Paypal eller overføring til filipinsk konto, det sier seg selv.
Jeg syns det er rart at andre som er i bransjen ikke reagerer. Her leser vi om kunder som har blitt lurt for 25.000 kr og føler seg svindlet. Ja, jeg vet at definisjonen på svindel er noe ulik for oss her inne. Men en SERIØS aktør som har en kunde som bruker ordet svindel i beskrivelsen etter endt oppdrag, han er SERIØS nok til å prøve å ordne opp. Ikke stikke av, legge press og true med med innkasso.
@spikre: Takk for fine ord. Du er søt
Jeg ser også at Bransje har vært veldig aktiv her og sikkert har venner her inne. Jeg kjenner ham ikke personlig og det kan godt være at han er en fin fyr utenom de opplevelsene vi har hatt. Men det må gå ann å advare kraftig mot slike personer og jeg skriver ganske tidlig at dokumentasjon ikke kan fremlegges uten hans samtykke.
Hvis noen mener jeg snakker usant, kredittvurderer selv og se.
Jeg har ingenting imot at han jobber fra utlandet. Og vi var på veil til å velge Smashing Web helt til ringeklokkene begynte å ringe og kredittvurdering ble gjort. En som oppgir norsk firma og org. nr og mener at alt er som det skal i Norge, og ikke har norsk konto eller kan sende faktura, men kun godtar Paypal eller overføring til filipinsk konto, det sier seg selv.
Jeg syns det er rart at andre som er i bransjen ikke reagerer. Her leser vi om kunder som har blitt lurt for 25.000 kr og føler seg svindlet. Ja, jeg vet at definisjonen på svindel er noe ulik for oss her inne. Men en SERIØS aktør som har en kunde som bruker ordet svindel i beskrivelsen etter endt oppdrag, han er SERIØS nok til å prøve å ordne opp. Ikke stikke av, legge press og true med med innkasso.
@spikre: Takk for fine ord. Du er søt