Aleeeeex89
Medlem
Akkurat hva jeg har opplevd...
Jeg brukte mr. Kobberstad selv til ett prosjekt, og der var det utsettelser
heletiden, vi ble enige om en dato, men han ba om utsettelser heletiden, prøvde seg med at han måtte ha penger før osv. heletiden pga. diverse livssituasjoner. Da jeg først fikk siden 3 mnd. etter avtalen hadde jeg allerede hyret inn en annen part for å gjøre siden, da jeg ikke hadde hørt fra smashing web på en stund.
Plutselig var han tilbake , sendte meg ett produkt med helt forferdelig koding for å si det mildt. Han begynte å virke veldig truende, true meg med inkasso osv. Jeg prøvde å forklare han at han hadde fått utsettelser, og at produktet han leverte ikke levde opp til hva han hadde lovet, men han fortsatte bare med at han hadde gode kontakter i inkassoselskaper, og at disse pengene kom han til å få uansett.
Nå har jeg ikke hørt fra han på ett år, kanskje han har innsett at produktet hans ikke var så bra som han lovet, eller at 3 mnd. utsettelse, og at han ikke svarte på mine henvendelser var kontraktsbrudd fra hans side. Eller kanskje disse kontaktene han sa han hadde ikke var så mektige likevel.
Så denne hendelsen du beskriver høres veldig lik ut det som jeg opplevde.