Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense utbetaling

Rismoen

Medlem
Jeg har lenge hatt pengene på "hold", men fjernet i dette i dag.

Vil pengene som jeg har hatt på hold bli utbetalt i dag, eller betaler de ikke ut pengene før en bestemt dato?
 

Rismoen

Medlem
Dette betyr vel at pengene kommer på konto om noen dager?

"01.des.2014Automatisk innbetaling pågår: Bankkonto ...0930 på (kr "millionbeløp"

04e5ef2f24.png
 

erlsae

Medlem
Vet du om innbetalingen har gått gjennom en godkjennelse først? Jeg har sjekka min AdSense-konto, og der er ikke desember-måneden utfylt enda.

Du er i såfall heldig om du får pengene utbetalt i løpet av de kommende dagene:)
 

Travellingman

Nettgrunder
Er det din første utbetaling @Rismoen ? Da kommer de vel snart ser det ut som ;)

Men på generelt grunnlag vil jeg anbefale folk å la disse pengene bli utbetalt månedlig. Kjedelig om din konto av en eller annen grunn skulle bli stengt, og du har tusenvis av kroner utestående hos Google....
 

Rismoen

Medlem
Kjedelig om din konto av en eller annen grunn skulle bli stengt, og du har tusenvis av kroner utestående hos Google....

Jeg har hatt pengene på hold siden jeg ikke har trengt dem, men så kom jeg på at det hadde vært jævlig kjett å miste alle pengene pga utestengelse.

Ja, det er min første utbetaling.
 

Rismoen

Medlem
Vet du om innbetalingen har gått gjennom en godkjennelse først? Jeg har sjekka min AdSense-konto, og der er ikke desember-måneden utfylt enda.

Du er i såfall heldig om du får pengene utbetalt i løpet av de kommende dagene:)

Aner ikke om innbetalingen har gått gjennom en godkjennelse først.

Jeg får bare se, regner med at det kommer på konto ila noen dager.
 
Topp