Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense-seminar i Oslo

clinton4

Medlem
Jeg hadde visst fått en invitasjon, var ikke klar over at den kom under meldinger i adsense kontoen :) Er det noen her som tar turen?
 

appelsin

Medlem
Jeg skal på dette seminaret selv om jeg egentlig ikke har tid. Er i innspurten av innlevering av min masteroppgave som skal leveres 20. juni
 

clinton4

Medlem
Hola!

Jeg snakket med flere av deltakerne på dette seminaret, men ingen kjente til webforumet. Var det noen herfra som var på seminaret?
 

Bjørnar

Gründer
tsja. verdien på selve foredragene var greie nok, få konkrete ting - annet enn at jeg fikk en liten vekker på mobil-markedet. i tillegg hadde jeg stort utbytte av 1til1 og mingling med andre i pausen. hadde også sans for såpass gode pauser hvor det faktisk var mulighet til å få noe konstruktivt i stedet for at man bare såvidt får introdusert hverandre før det er på'an igjen.
 

clinton4

Medlem
Ok, det var greit å kunne ha en 1til1 dialog med ekspertene. Jeg fikk også delt noen meninger om hva jeg syntes adsense manglet, så det blir spennende å se om de tar dette videre. Ellers var det jo mye grei statistikk å notere seg, spesielt rundt mobile enheter.
 

clinton4

Medlem
En kjapp update på hva det handlet om?

Hovedtema var optimalisering av adsense annonser og innføring i Google produkter. Det ble også snakket om hvor viktige det er å ha en mobilvennlig versjon av nettsiden. Ellers var det muligheter for å ha 1til1 dialoger med eksperter fra adsense teamet. Det ble også fremvist en del statistikker og en suksess historie fra blogg.no

Googles "nye" visjon er: Mobil først, pc/mac etterpå.
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Var der - og det var dumt vi ikke fikk snakket sammen clinton4....

Seminaret var forsåvidt veldig overfladisk og gikk lite i dybden. Med det mener jeg at man kunne nok lest seg opp på de samme tingene fra før. Jeg gikk glipp av foredragene etter lunsj frem til Rafiq gikk på scenen da jeg stod med min optimizer og fikk mange gode innspill.

Denne snakken med optimizer 1:1 var verdt hele dagen som ble satt av til seminaret!

Jeg vil nok delta igjen.
 
Topp