Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense Joomla :(

tom3008

Medlem
Hei :)
Sitter med websiden http://elverumby.com/ her.
Har merket at jeg får mye Joomlarelaterte annonser...
Hvordan gjør jeg slik at jeg ikke får annonser som har noe med Joomla å gjøre i Adsense???


Mvh Tom:p
 

pleb

Medlem
Når du er logget inn i AdSense kan du selv legge til noen nettsider du ikke ønsker skal annonsere på nettsiden din. Dette tror jeg står forklart flere ganger på webforumet - tror du skal søke litt før du oppretter ny tråd. :)
 
Har du tenkt over at Google kanskje viser deg disse Joomla-relaterte annonsene fordi Google følger med på hva du gjør på Internett og har fått med seg at du bruker en del tid på å diskutere Joomla? Det er ikke slik at alle dine besøkende får de samme annonsene. Google tar hensyn til hva du gjør ellers på nettet også.
 

tom3008

Medlem
Nei, Det kommer slik på alle pc'er og jeg har slettet cache etc. Får fortsatt det samme...
 

zapotek

Medlem
1. Du kan for det første ha titler på artiklene dine slik at Adsense skjønner hvilke annonser de skal presentere.

2. Det finnes ikke så fryktelige mange annonser om Elverum.

3. Hvor mye trafikk har du på siden din? Av postene dine tidligere så tipper jeg relativt lite foreløpig. Ergo bør du heller fokusere på trafikk før du henger deg så voldsomt opp i disse annonsene.
 
Topp